Regler och Policy

Copyright

Övrigt

Copyright

För allt material på Mariaskolans webbplats gäller copyright. Det innebär att allt innehåll, exempelvis olika typer av texter, artiklar, varumärken, illustrationer och grafik, är skyddat enligt lagen om upphovsrätt om inget annat anges.

Du får endast lov att använda/ladda ned materialet från vår webbplats för privat, icke-kommersiellt bruk.

Kopiering, mångfaldigande, överlåtelse, försäljning, överföring, lagring eller på annat sätt distribution av materialet på vår webbplats för offentliga eller kommersiella syften får inte ske utan skriftligt tillstånd från Mariaskolan.

Obehörigt användande av innehållet är förbjudet enligt tillämplig lag och kan medföra straff- och skadeståndsansvar.

Mer information om kakor kan du hitta här på Post & Telestyrelsens hemsida.

Misc
Övrigt

Informationen på den här webbplatsen kan innehålla tekniska felaktigheter eller typografiska fel. Kontakta oss gärna via vår epost: webmaster@mariaskolan.net för att påtala sådana tekniska/typografiska fel.